سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

چقدر دلم برای خودم  میسوزه. . .

40روز چشمام فقط پیرهن سیاه میبینه و به حرمت غریبی بی بی زینب و اهل بیت امام حسین (ع) مواظب همه چیز هست. . .

اجازه ی هیچ گناهی و به خودم نمی دم . شاید هم از ترس برادرش باشه. . .

40روز چشمام دلمو غبار روبی میکنه وحتی بدترین لکه هارو با خودش میبره و هیچ کس نمی فهمه . . .

40 روز صدای زنگ گوشیم حسین حسین . . .

40روز آهنگ پیشوازم  عمو عباس. . .

40روز سربند یا حسین میبندمو نوکرو غلام امام میشم بدون اینکه بیرونم کنه یا به گناهام نگاه کنه . . .

40روز آهنگ ماشینم رقیه رقیه . . .

40روز تو گوشیم کلیپ های جدید از مداحی ها . بچه های کوچولویی که علی اصغر شدن.و. . .

40روز سر سفره ی ارباب نشستن و نون ونمکشو خوردن. . .

40 روز غذای نذری دادن. . .

40روز ساده بودن و معنویت . . .

40 روز برادری و گذشت . . .

40روزپرچم یا حسین دست گرفتن. . .

40روز سینه زدن . . .

40روز. . .

40روز . . .

40روز. . .

ویک روز همه چیز را به باد دادن . . .نقطه ی شروع فقط با یک گناه. . .

به همین سادگی. . .

کوزه ی اشکی که جمع کردیم برای قیامت با یک زمین خوردن میشکنه . . .

حالا کی میدونه تا سال دیگه زنده هست تا دوباره اشک هاشو جمع کنه. . .

امروز ما تو اینترنت دنبال قشنگترین تصویر یا حسین میگردیمو دنبال شش گوشه. . .

فردا زیباترین بازیگر زن. . .

من دلم برای خودم میسوزه و برای همه ی تغییراتی که بعد 40روز اتفاق می افته ومن ساده ازشون میگذرم واین یعنی کوچک شمردن گناه . . .

که خود بزرگترین گناه است.

یا امام حسین این 40روز را برایمان 40ساله کن. . .

خدایا به دادم برس. . .که ضعیفم در مقابل گناه . خدایا کمکم کن. . .

 


[ شنبه 90/9/12 ] [ 4:5 صبح ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 544929
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*