سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ
عکس: جلیلی در آغوش پدر شهید احمدی روشن

 


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 3:37 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
عکس: جلیلی در آغوش پدر شهید احمدی روشن

 

111111


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 3:35 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
طنز/ هفت دلیل برای رأی ندادن به جلیلی!

طنز- م.ر.سیخونکچی: بالاخره نه تنها برای رأی دادن که برای رأی ندادن هم باید دلیل داشت. اینها هم دلایل بنده است برای رأی ندادن به فردی معلوم الحال که در افواه به نام سعید جلیلی شناخته می‌شود: 

  

1 

بالأخره اینهمه بد و بیراه گفتن کلی سایت و تلویزیون ضد انقلاب به جلیلی را که نمی‌توان بی‌خیال شد، می‌توان؟ البته نه اینکه خدای نکرده فکر کنید ما ضد انقلاب هستیم ها... نه! ما کلی هم انقلابی هستیم و حتی با چفیه هم عکس داریم! اما خب وقتی کلی نامزد هست که در عین انقلابی بودن ضد انقلاب هم با آنها کاری ندارد مگر مرض داریم به جلیلی رای بدهیم و برای خودمان دردسر درست کنیم!؟ اصلا چه کسی گفته انقلابی بودن مخالف ضد انقلابی بودن است؟! هیچم اینطور نیست. اصلا... اصلا از این به بعد انقلابی بودن مخالف دوست داشتن خورشت کرفس است! خسته شدیم از بس به اسم انقلابی بودن با ضد انقلاب درافتادیم! 

وقتی می‌توان بدون هزینه، انقلابی بود، بهتر است ما هم برای خودمان دردسر درست نکنیم و ضمن پایبندی کامل به اصول انقلاب، دل ضد انقلاب را هم خون نکنیم! گناه دارن به خدا! به همین خاطر ما بجای رأی دادن به جلیلی، باید به کسی رأی دهیم که ضد انقلاب‌های گوگولی را ناراحت نکند.

 

2

من خیلی دقت کردم. اما هرچقدر بیشتر دقت کردم کمتر فهمیدم بالاخره آقای جلیلی می‌خواهد چند ساله اقتصاد را کلا درست کند برود پی کارش. الان شما ببینید یکی گفته دو ساله، یکی گفته شش ماهه  ریشه مشکلات اقتصادی را از بیخ می‌خشکاند، اما این بنده خدا هیچ قول اینجوری نداده.

او اگر واقعا دوست‌دار مردم بود بجای اشاره به مشکلات واقعی اقتصاد و تلاش برای تغییر ساختارهای اقتصادی تورم‌زا، دو سه تا از این زمان‌ها اعلام می‌کرد تا دل مردم خوش باشد و با رویای به یکباره کن فیکون شدن اقتصاد حال کنند. شما بگویید! درست است آدم به کسی رأی بدهد که راضی نیست برای دلخوش کردن مردم چند تا وعده الکی بدهد؟ واقعا کسی که حاضر نیست بخاطر مردم انقدر فداکاری کند ارزش رأی دادن دارد؟!!

 

3

طرف اینهمه صحبت کرده اما دریغ از یک ذره سیاه‌نمایی! مگه جلیلی چیش از بقیه کمتره که اینهمه اونا دارن از بدبختی ملت میگن این چیزی نمیگه؟! اگه راست میگه و به فکر ملته چرا تو صحبت با مردم به اونا نمیگه «شما یک مشت مردم بدبخت، بیچاره، مفلوک، ذلیل، بوگندو و عقب مونده هستید که بوی گندتون دنیا رو برداشته و فقط من می‌تونم بیام شما را از این فلاکت نجات بدم»؟!

تازه این هیچی! پررو پررو تو چشم مردم نگاه میکنه و از دستاوردهای مردم و پیشرفت‌های کشور میگه! آخه یکی نیست بگه مرد حسابی اللان وقت این حرفاس؟ الان وقت تزریق عزت و امید به مردمه؟ الان باید انقدر بدبختی‌های مردم رو بکوبی تو کله‌شون که سرشون گیج بره و تو این گیجی بیان به تو رأی بدن؛ حالا تو هی بیا بصورت عزتمندانه مشکلات مردم رو مطرح کن، زکی! کی اینجوری رأی میاره؟

به نظرم ما هم نباید به کسی رأی بدیم که حتی بخاطر رأی آوردن هم حاضر نیست مردم کشورش رو خوار و ذلیل نشون بده!

 

4

من نمیدونم کدوم عقلی میگه آدم بره به کسی رأی بده که فرق اِ(e) و اَ(a) رو نمیدونه و با هم قاطی‌شون میکنه و تازه اسم خودش رو گذاشته دکتر! مگه میشه؟ بله، عرض می‌کنم خدمتتون:

این آقا با قاطی کردن اِ و اَ، بجای اینکه اَشرافیت داشته باشه، اِشرافیت داره! یعنی تو شرایطی که کشور ما به اشرافیت و تجمل و کبر و غرور نیاز داره، جلیلی اشرافیت و جامع‌نگری و تسلط به همه امور داره. یعنی طرف بجای اینکه از دبیری شورای عالی امنیت ملی استفاده کنه و یه دک و پزی برای خودش درست کنه و مثل پادشاه‌ها بره و بیاد، از اشراف حوزه کاری‌ش به مسائل کلان کشور تو حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده کرده و حالا نسبت به همه مسائل کشور اشراف داره.

هی... چقدر لذت بخش بود که همین چند روز پیش عکس دبیر اسبق همین شورای عالی امنیت ملی رو دیدیم که یکی داشت دستش رو می‌بوسید. یعنی میشه این دوران برگرده؟ یعنی میشه بجای اِشرافیت، اَشرافیت تو مسئولین‌مون موج بزنه؟ ما برای تحقق این آرزو به جلیلی رأی نمی‌دهیم.

 

5

این یکی دو سال اخیر چقدر خوب بود. هی دعوا، لجبازی، درگیری! این به اون نامه می‌نوشت، اون صدای یکی دیگه رو ضبط می‌کرد. هر روز صبح که از خواب پا می‌شدیم سریع می‌رفتیم تو سایت‌ها تا ببینیم جدیدترین تیکه‌ای که یه مسئول به یه مسئول دیگه انداخته چیه؟! چقدر نشاط که از این طریق به جامعه تزریق شد! حالا فوق فوقش یک کم مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد شد و کار مردم رو زمین موند، که خب اصلا مهم نیست!

حالا نشاط هیچی؛ چقدر اشتغال که از این طریق ایجاد شد و کلی سایت و روزنامه و وبلاگ نون خوردن! اما حالا آدمی اومده که تو این چند سال اصلا حاشیه نداره. نه به کسی فحش داده، نه پته یکی دیگه رو رو کرده، اهل نامه نگاری و صدا ضبط کردن هم که نیست. حتی با اینکه مخالف جریان انحرافی بوده تا حالا نه حرفی از رمالی و جن گیری زده نه از آموزش نظامی به سربازای جریان انحرافی تو جنگل‌های شمال خبر داده! خب سیاست هم که بدون این چیزا مثل فینال جام باشگاه‌ها بدون تماشاگره... حال نمیده که آخه!

به همین خاطر هم ما به جلیلی رأی نمی‌دیم تا همچنان صحنه سیاسی جامعه پر از شور و نشاط باشه و هر روز با کلی خبر درگیری مسئولین با هم صفا کنیم!

 


 

6

اینهمه آدم از جلیلی حمایت کردن اما دریغ از دو تا هنرپیشه خوش تیپ، خواننده سوسول، بازیگر تو دل برو! همه‌اش شاعر و نویسنده و کارگردان و اندیشمند و روحانی جبهه فرهنگی انقلابه اومدن از اون حمایت کردن. اونم کیا؟! من کلی دکه روزنامه فروشی رو بالا پایین کردم اما حتی عکس یه نفر از اینا رو روی مجلات جدول و آشپزی و خانواده ندیدم! آخه اینم شد گروه حامیان؟!

باز اگر یه بازیگر طنزهای نود قسمتی یا یه فوتبالیست دماغ عمل کرده ازش حمایت کرده بود می‌شد یه کاری براش کرد اما دریغ از حتی یه نفر! طبیعتا از ما هم انتظار نداشته باشید بریم به چنین کسی رأی بدیم مخصوصاً که تو رقبا هستند افرادی که دور و برشون پره از هنرپیشه و خواننده و فوتبالیست!


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 9:27 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 544664
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*