سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

دیروز مادرم که چند روز است مهمان ماست آهی کشیدو گفت اینجا هم مثل مشهد غذای حضرت داره.؟ منم گفتم آره مادرجان گفت پس چرا هیچ وقت قسمت من نمیشه . منم گفتم این کاری داره همین الان بگو یا فاطمه معصومه (س) من غذای حرم شمارو میخواهم تا صبح نشده با پست سفارشی میرسه اصلا تو یخچال برات نگه میدارن بعدش هم خندیدم و گفتم دعا کن. . .

دیشب شیفت کاری ام تو حرم بوده . صبح که داشتم میومدم خونه مسئول سرشیفت یک ظرف غذا بهم دادو گفت این غذا قسمت شماست از دیشب براتون گذاشته بودیم کنار. من که خیلی متعجب شدم یاد حرف خودم و مادرم افتادم راستی راستی خانم برامون غذا کنار گذاشته بود. . .


[ دوشنبه 90/8/30 ] [ 8:29 صبح ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 545075
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*