سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

بالاتر از واقعیات زندگی ، آرزوها و عشقها و احساسات انسانی در زندگی نقش دارند. نقششان هم نقش تبعی و درجه دوم نیست بلکه نقش اصلیست و می تواند  ملاط این بنای فخیم و بسیار مستحکم قرار بگیرد.

این را چگونه باید تنظیم کرد ؟ زن و مرد باید هرکدام جایگاه خودشان را بشناسند . مرد نسبت به زن و زن نسبت به مرد ، نگاهی محبت آمیز و همراه با یک عشق پاک داشته باشدواین عشق را حفظ کند چرا که زایل شدنی است ، مثل همه چیزهای دیگر. باید نگهش دارند و حفظ کنند.

اصل قضیه عشق است.

اگر در زندگی محبت وجود داشت، سختیهای بیرون خانه آسان خواهد شد. برای زن هم سختیهای داخل خانه آسان خواهد شد. در ازدواج اصل قضیه محبت است. دخترها و پسرها این را بدانند. این محبتی را که خدا در دل شما قرار داده حفظ کنید. این رابطه انسانی بر اساس محبت و رابطه عاطفی استوار است. یعنی زن و شوهر باید به هم محبت داشته باشند و همین محبت ، همزیستی آنان را آسان خواهد کرد. عامل محبت هم به پول و تشریفات واین چیزها بستگی ندارد.

محبت مایه  آبادی زندگی است . کارهای سخت  به برکت محبت برای انسان آسان می شود . در راه خدا هم اگر انسان با محبت وارد شود همه کارها و مشکلات آسان خواهد شد. عروس و داماد به هم محبت بورزند چون محبت آن ملاطی است  که اینها را برای هم حفظ میکند. در کنار هم نگه میدارد و نمی گذارد ازهم جدا شوند. خوشبختی در این است که زن و شوهر همدیگر را دوست داشته باشند. وقتی محبت باشد از محبت خارها گل می شود.  اگر چیز ناخوشایندی هم در همسر وجود داشته باشد وقتی محبت بود آن چیزهای ناخوشایند به کلی رنگ می بازد و محبت همه چاله ها را صاف میکند.

فرمایشات مقام معظم رهبری به زوجهای جوان


[ جمعه 90/8/27 ] [ 7:12 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 544892
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*