سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

                    م                    من                        

من

اول اش که با ما آمده بود می خندید و مواظب موهای اش بود که خراب نشوند...

بر روی زمین نمی نشست تا خط اتوی شلواراش چروک نخورد ... با صدای بلند میخندیدو میگفت آخر یک کویر داغ و خاکی چه دارد که اینهمه  عیدشان را خراب میکند ... خب عده ای جنگیدند و رفتند ... دیگر قرار نیست که همه عیدشان را عزا بگیرند...

من که خوب فهمیده بودم او چیزی از عشق نمیداند و نمیفهمد سکوت کردم و  تصمیم گرفتم او را تحمل کنم ...

زمان گذشت و او به آهنگ خود گوش میکرد و به دیگران میخندید... همه چیز برای اش خنده دار بود اما من  خوب میدیدم خنده های اش را که بوی درد دارند ...

نزدیک غروب باید به کاروان میرسیدیم واز هم جدا شدیم ...

هوا صاف و آرام ... و سکوتی در خودش پر از صدای شهدا بود ... فریادی از ایمان در فضا طنین انداز شده بود....

اینجا زمین اش پر از شبنم است ... اینجا خشک نیست پر از اشک است ... اینجا زمین اشک ها را در دل اش جمع میکند تا روزی که دریا شود...

مگر این نیست که هرکس وارد این خاک می شود سر بر سجده میگذاردو اشک های اش را هدیه میکند با دلی که عطر توبه دارد و میدهد به خاک تا کیمیا کند برای اش ...

راز این سرزمین را فقط شهدا می دانند آنها که جان دادند بر دامن مادری پهلو شکسته....

راز این سرزمین را شهدا میدانند    که چه قدرتی دارد این قطعه ی خاکی از زمین خدا ...

که مغرور ترین آدم را به خاک می نشاند و یاد می دهد چگونه زانو زدن در مقابل خدا را ...

نمیدانم چه چیز ی در دل این زمین نهفته است که اشک هایت دوست دارند گریه کنند...

من ماندم و تنهایی نفسم... اذان غروب شد ... کسی می دوید تا آبی ببرد برای جوانی که از حال رفته ...

من هم دویدم تا کمک کنم ... بر حالت سجده از حال رفته بود... موهای اش خراب شده بودند و دیگر خط اتوی شلوارو پیرهن اش مشخص نبود  ...

 لباس اش خاکی و بر زمین در حالت التماس افتاده بود    . . . نمیدانم روح اش را کدام شهید در آغوش گرفته بود که او هم اینچنین عاشق شده بود...

نوشته شده توسط آسمان ... غروب پنج شنبه .


[ پنج شنبه 90/12/4 ] [ 2:41 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 544990
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*