سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

امام رضاع

 

اقا جانم

من را ببین که چگونه نظر شده ام       از آسمان خدا و دلت بی خبر شده ام

من را ببین که چگونه نظر شده ام       با صدگناه در خودم هم دربه در شده ام

من را  ببین که چگونه کمان شده ام        بر هر گناه تیری بی امان شده ام

 من را ببین که چگونه خزان شده ام      پر از سیاهی و هرزی و آن شده ام

من را ببین که شکستم چو یک درخت      باز آمدم که ببندم یک عهد سخت

من را ببین تا که به عهدم وفا کنم          با یک نگاه جان و دلم را فدا کنم

من را  ببین   کمر    را    نبسته ام         آقا ببین که چقدر . . . خسته ام

حالا بخوان برای من آن حمدو چهارقل      تا باز شود این دلم . سرای گل

                                     . . .. . . . . . . . .

نوشته شده توسط آسمان غروب چهرشنبه .  قطعه ای از مجموعه ی دردو دل. آسمان.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 3:24 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 545025
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*