سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

چقدر دلم دوست دارد برایت کبوتر شود. . این منم قفسی پر از حاجت. . .اهویی پای شکسته . . وجانی که از عشقت لبریز است. . .

مرا شناختی. . . من همان گریه ای هستم که هر روز با کاروان زائرانت به دیدنت می آید و انگار قسمت نیست تا صاحب گریه به دیدارت بیاید. . .

من همانم همان اشک های حلقه زده به دور گنبدت که هر روز با یادت تمام ضریحت را طواف میکند. . .

من همانم همان ناله های بیصدا که هیچکس جز تو نمیشنود در این دنیا. . .

من همانم  همان کودک نا آرامی که نه شکلات میخواهد ونه . . .من بی تاب حوائجم نیستم. . .

من برای خودم پر از گریه نیستم . .

آخر چگونه بگویم آقا جان تو را میخواهم دلم برایت تنگ شده 8 سال دوری . . .بس است من دلم برایت تنگ شده . . .

من همانم همان بغض نا تمام  که آماده است تا در آغوش تو فریاد کند. . .

مرا دریاب . . .


 

 

 

 


[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 4:59 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 546023
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*