• وبلاگ : بچه هاي خدايي
  • يادداشت : يا غريب الغربا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 29 دي 90 نوشته (ياغريب الغربا...مرادرياب) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 29 دي 90 نوشته (يا غريب الغربا...مرادرياب) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    سلام برشما. اين قالبي که داريد دربرخي نسخه هاي اکسپلورر يا باز نمي شود و يا ناقص باز مي شود. عکسي هم که گذاشته ايد سنگين است . با قالب هم تناسب ندارد.حتما حجمش را کم کنيد.البته شايد با تعيير قالب مشکلش حل شود.مجددا برتعيين صاحب اثرذيل متونتان تاکيد دارم.مگر اينکه درهمان اصلاحي که درتوضيح وبلاکتان آورده ايد قيد کنيد که آثار موجود دربلاگ دست نوشته خودتان است.اگر مي خواهيد مطالب سايرين را هم بگذاريد پس براي هرنوشته به طورمشخص بياوريد که متن را کي وکجا نوشته ايد.حتما قالبتان را تغيير دهيد.مستدام باشيد.راستي اگر عکس حرم رضوي خواستيد بفرماييد تا لينکش را برايتان ارسال کنم.مستدام باشيد.
    پاسخ

    سلام . ممنونم از نظرتان. شرمنده به دليل كم بود وقت . فرصت نشد. مطالب از نوشته هاي خودم ميباشد.چشم سعي ميكنم از اين به بعد حتما اشاره كنم از توجه شما بسيار ممنون و سپاسگذارم. يا علي.