سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

همیشه برایم سوِال بود چرا هر وقت خواب حضرت زهرا (س)را میبینند پهلویش درد میکند و سینه اش می سوزد. امروز به جوابم رسیده ام . پهلوی  مادر برای اسلام شکست . فرزندانش برای دین اسلام و امر به معروف شهید شدند. پسرش را سر بریدند . دیگری را جگر سوزاندند. . . و هیچکس نبود یاری اش کند هیچ کس. . .

امروز ما محرم ها پرچم عذا بلند میکنیم و بر سرو سینه میزنیم و می گوییم حسین جان اگر ما بودیم نمی گذاشتیم مادرت را سیلی زنند اگر ما بودیم نمیگذاشتیم چادر مادرت را خاکی کنند اگر ما بودیم نمی گذاشتیم بازویش را پهلویش را . . .  زهرا جان اگر ما بودیم نمیگذاشتیم حسینت را سر. . . نمیگذاشتیم حسینت تنها بماند . میگوییم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند .

راستی کوفیان چه کردند که ما نکردیم. . .

امروز بی توجهی ما نسبت به ولایت و امامت، بیتو جهی ما نسبت به گناه ، پایبند نبودن به عقاید اسلام. به راحتی گناه کردن .و. . .همه وهمه ما  را اهل کوفه میکند. ما که به راحتی با جوک و خنده  به امامانمان توهین میکنیم و بعد میگوییم خدا مارا ببخشد و میگذریم . ما که به راحتی تصاویر زنان و مردان نامحرم و اجنبی و کافر را در گوشیهایمان ذخیره میکنیم وبه عنوان الگوی زیبایی از دیدنشان لذت میبریم. ما که هرروز به فکر مدهای غربی هستیم و آنها را  کشورهایی با فرهنگ بالا میدانیم، ما که نوای قرآن و اذان و ذکر مصیبت را به فراموشی سپرده ایم و صدای زنان فاحشه و مردانی کثیف برایمان مایه آرامش است ، ما که زنانمان را برای گناه و لذت دیگران به نمایش میگذاریم و با عنوان کلاس و شخصیت از این گناه بزرگ میگذریم .  ما که نسبت به گناه اطرافیان بی خیال شده ایم. ما که لذت میبریم از بدحجابی زنان کشورمان و با نگاهی پر از گناه آنها را تشویق میکنیم . . .

آیا حسین (ع) ما را میپذیرفت که در لشکرش باشیم .

آی مردم چه می کنید . میدانید با هر گناهتان لگدی سخت تر از قبل به پهلوی شکسته زهرا (س)میزنید. . . چه میکنید مردم میدانید هر روز سیلی به صورت چه کسی میزنید . میدانید هر روز چادر از سر که می کشید.

آی مردم شما هر روز با گناهتان شمشیر شمر را تیزتر میکنید شما هر روز گلوی  طفلی بی گناه را نشانه میگیرید . آی مردم آنکه بر سینه اش نشسته اید حسین زهراست . نور چشمان رسول خدا.  نزنید  تازیانه نزنید او 3 ساله اش بیشتر نیست . . .

حالا خودتان قضاوت کنید ببینید چه کردید شاید شما هم مثل حربن ریاحی راه بازگشت داشته باشید تا محرم چیزی نمانده  به خودتان نگاه کنید اگر میخواهید جزء لشکر حسین (ع) باشید از همین حالا تؤبه کنید. . .

نمیدانم من که این همه بد کردم به اهل بیت رسول خدا چگونه و با چه رویی لباس سیاه عزا را برای محرم به تن کنم اصلا من با حسینم یا با. . .

 


[ سه شنبه 90/9/1 ] [ 1:45 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]

از زمانهای قدیم مادربزرگم همیشه به همه سفارش می کرد که هر دعایی نکنید حتی به شوخی چون گاهی اوقات فرشته هایی هستند که آمین میگویند و دعا مستجاب می شود.

شوهر عمه ام مرد بسیار خوش رو و مهربانی بود بعد فوت او همه ناراحت و غمگین شدند وقتی جنازه اش را به سمت غسال خانه میبردند یکی از اهالی محل در مقابل چشمان همه آهی کشید و با غمی سنگین گفت آقا حیدر کاش من جای تو میمردم و دفن شدنت را نمی دیدم کاش زودتر از تو مرا در قبر میگذاشتند. . .

بعد از چند ثانیه قلبش از حرکت ایستاد وبا اینکه جوان بود سکته کرد واز دنیا رفت و جالبتر اینکه تا مراحل دفن شوهر عمه ام آماده شود او را غسل دادند و زودتر از او به خاک سپرده شد. . .


[ سه شنبه 90/9/1 ] [ 1:0 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
<   <<   6   7      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 545647
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*