سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

جهنم

 

 یک سالی بود که صیغه ی محرمیت خوانده بودندو به اصطلاح دوران نامزدی را می گذراندند. تازه داشتند آماده می شدند برای مراسم عقدو ...

بی بندو بار بودو به هیچ کدام از اعتقادات اش عمل نمی کرد و بدحجابی زن را افتخار می دانست و نوعی زیبایی...

چشم هایش عادت کرده بودند به تصاویر ناجور ، عکس ها و فیلم های...آنقدر چشم چرانی برایش عادی شده بود که وقتی همسرش را برانداز می کردند لذت می برد و این نهایت بی غیرتی بود ..

ساناز(نامزدش) با گوشی مهران تماس گرفت اما جوابی نشنید و پس از چند ساعت از آگاهی تماس گرفتند که مهران را در حین گناه با دختری دانشجو گرفتند. ساناز گوشی را قطع کرد و این آخرین تماس تلفنی او با عشقش مهران بود .

و حالا طبق دستور دادگاه مهران باید با سحر آن دختر دانشجو ازدواج می کرد تا از گناهش رفع جرم شود. و قرار بر این شد . خواستگاری با فحش و دعوا و کتک کاری با وساطت بزرگان به پایان رسید و سحرو مهران به عقد هم در آمدندو بعد از چند مدت زندگی جدید خود را آغاز کردند اوایل بسیار دعوا می افتادند و کار به دخالت خانواده ها می کشید اما کم کم آرامش به زندگیشان باز گشت.

یک سال از زندگیشان گذشت یکی از دوستان شب را در منزل آنها دعوت بود و با صحنه ای عجیب مواجه شد . سحر با لباسی بسیار بد و دامنی کوتاه و آرایشی شدید برای پذیرایی آمده بود و شروع به خوشامدگویی و خندیدن کرد در حالیکه مهمانهای آن خانه چند پسر مجرد بودند.

یکی از بچه ها سریع واکنش نشان دادو گفت مهران این چه وضعیست ؟

مهران را کنار کشید و گفت همه ی اینها دوستان تو هستند و تو زنت را برهنه نمایش می دهی ؟ مهران چطور اعتماد می کنی ؟ چطور اجازه می دهی همه از وجود همسرت بهره مند شوند ؟ نکن . عاقبت بدی برایت دارد ؟ پس غیرتت کجاست ؟

اما توجهی نکرد و با واژه ی دوستان من برادران من هستند خندید و گذشت . در جواب دوست اش گفت حتی در مقابل برادر هم نباید اینچنین باشد...فکر عاقبت زندگی ات باش ...مواظب کارهایت باش و مجلس را ترک کرد...

یکی دیگر از دوستان هم می گفت که شبی مجبور شدم در منزل آنها بمانم و اصلا مراعات حال مرا نکردند که هیچ . مهران صبح زود از خانه رفت و من با همسرش تنها ماندم و از ترس گناه با لباس خواب از خانه بیرون زدم .

مهران به تمام نصایح بی توجهی می کرد و حرف گوش نمیداد . خب حق داشت آخر دیگر غیرتی برایش باقی نمانده بود که بخواهد توجه کند و فیلم های ماهواره هم که...

3ماه بعد

مهران با گوشی دوستش تماس گرفت در حالیکه چون کودکی گریه می کرد دلیل را جویا شدند با ناراحتی تمام گفت همسرم از من طلاق می خواهد و حاضر نیست با من زندگی کند . دیگر چه کسی به من زن می دهد نمی خواهم او را از دست بدهم . دیگر مرا دوست ندارد و بهانه جویی می کند ...

اما تلاشش بیهوده بود و سحرطلاق گرفت ...

4ماه بعد سحر رادید که دست در دست رفیق برادر گونه اش دارد راه می رود و عاشقانه حرف میزند درست است سحر به عقد رفیق عزیزتر از برادر ش در آمده بود و اینگونه زندگی آن دو نفر هم به پایان رسید...

وقتی کسی از خدا نترسد وقتی به هیچ چیزی پایبند نباشدوقتی به همین راحتی گناه می کند و برایش عادی شده . توقع دیگری نمی توان داشت...جز افسوس برای انتخاب نادرست...

بی حجابی و بی حیایی و بی عفتی و در کنارش بی غیرتی مردان زهری می شود مرگبار برای زندگی ...

نوشته شده توسط آسمان بچه های خدایی

ا

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و به زنان با ایمان بگو : از برخی نگاه ها چشم پوشی کنند و دامن های خود را حفظ نمایند وجز آنچه ( به طور طبیعی)ظاهراست ، زینت های خود را آشکار نکنند و روسری خود را بر گریبان بیفکنند ( تا علاوه بر سر ، گردن و سینه ی آنان نیز پوشیده باشد ) و زینت خود را ظاهر نکنند جز برای شوهر ، یا پدر یا پدر شوهر ، یا پسر ، یا پسر شوهر ( که از همسر دیگر است ) یا برادر ، یا پسر برادر ، یا پسر خواهر ، یا زنان ( هم کیش ) ، یا آنچه مالک شده اند ( از کنیز و برده ) ، یا مردان خدمتکار که تمایل جنسی ندارند ، یا کودکانی که ( به سنّ تمییز نرسیده و ) بر امور جنسی زنان آگاه نیستند . و پای خود را به گونه ای به زمین نکوبند که آنچه از زیور مخفی دارند آشکار شود . ای مؤمنان ! همگی به سوی خدا بازگردید و توبه کنید تا رستگار شوید .

قرآن کریم سوره مبارکه نور آیه 31 

تفسیر سوره نور – محسن قرائتی 

بسم الله الرحمن الرحیم

ای پیغمبر با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند که این کار برای اینکه آنها ( به عفت و حریت ) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوسرانان ) آزار نکشند بر آنان بسیار بهتر است و خدا ( در حق خلق ) آمرزنده و مهربان است .

قرآن کریم سوره مبارکه احزاب آیه 59

بدح

غیرت آقایان نسبت به زن ،دختر و نوامیس خود

امام رضا (ع) فرمود :

در خروس سفید پنج خصلت از خصال پیامبران وجود دارد آگاهی به اوقات نماز ، غیرت ، بخشش ، شجاعت و ... از بهشت جوانان ( آنچه یک زن و مرد باید بدانند – اسدالله محمدی نیا ) موضوع غیرت در جامعه ما که جامعه مسلمانی هستیم یکی از موضوعات مهم است .شاید اگر از اکثرافراد جامعه سوال شود که تفاوت یک مرد با زن چیست بسیاری در کلام اول غیرت را به عنوان شالوده مردانگی و مرد بودن معرفی می کنند . و آن را جدا کننده روحیات بین مرد و زن می دانند .غیرت یعنی محافظت از آنچه حفظ آن لازم است

در اسلام غیرت بسیار مورد توجه قرار گرفته است . غیرت مرد هم باید شامل عرض و ناموس باشد و هم مال خود و همچنین موارد دیگر . مسلم است که یکی از مهم ترین موارد در مورد داشتن غیرت غیرت نسبت به حفظ حریم خانوادگی و عفت در خانواد ه هاست .

یک مرد باید در مورد رفت و آمدهای نوامیس خود و اهل و عیال خود در جامعه یا استفاده از پوشش نامناسب در جامعه نهایت دقت نظر را به خرج دهد و موارد منافی عفت را از خانواده خود دور کند .

شاید مهمترین مسئله که امروزه در جامعه ما از بعضی خانواده ها دیده می شود این است که بعضی آقایان با نوامیسشان که ظاهرو پوشش نامناسبی دارند در کوچه و بازار و در مکانهای مختلف از جمله پارکها ، تفریح گاهها و رستورانها و مکانهای متععد دیگر آمد و شد دارند ولی نسبت به پوشش و رفتاراهل و عیال و نوامیس خود کاملا بی تفاوت هستند. و گویا عالم قبر و آخرت و بلیه عالم گیر محشر را فراموش کرده اند . این افراد هستند که غیرت را که یکی از مهمترین تفاوت های زن و مرد است را فراموش نموده اند در واقع نام مرد برازنده چنین افرادی نیست .

باعث تعجب است که چگونه یک شخص دین دار مسلمان به همسر خود اجازه می دهد که درکوچه و خیابان ها از لباسهایی استفاده کند که باعث نگاههای زشت نامحرمان شود . آیا برای وی تفاوتی نمی کند که دیگران چگونه به ناموسش نگاه کنند. و ناموسش مورد نگاههای لذات آمیز برخی افراد بیمار قرار گیرد.

نکته تاسف انگیز و عجیب تر اینکه گاهی بعضی از آقایان دوست دارند که ناموسشان بدون حجاب در جامعه در معرض دید دوستان و آشنایان و مردم مختلف قرار گیرد و عجیب است که این رفتار را مثبت و باعث افزایش احترام دیگران ارزیابی می کنند.

آیا این احترام است که افراد مختلف به ناموس یک شخص هر طور که دوست دارند نگاه کنند. آیا این احترام است که مردی با همسر خود که دارای ظاهری برهنه است در مجالس مختلف و در کوچه و بازار حضور پیدا کند و دیگران پنهان و آشکار به همسرش به دید شهوت نگاه کنند.

چرا به خودتان نمی آیید .

ای آقایان بی غیرت ،چرا به خودتان نمی آیید .

چرا نوامیس خودتان را مانند عروسک به کوچه و بازار در معرض دید دوستانتان و مردم جامعه قرار می دهید ؟

آیا از شهدا خجالت نمی کشید ؟ آیا نمی دانید که خداوند متعال شما را می بیند . و اعمال و رفتار شما به وسیله فرشتگان و گواهان دیگر ثبت و ضبط می شود . آیا امام زمان خود را فراموش کرده اید. چرا با این گناهان ، دل ایشان را خون می کنید .

اگر اهل تفکر هستید بدانید که هیچ انسان عاقلی برهنگی و بی حجابی را باعث افزایش احترام مردم مختلف جامعه قلمداد نمیکند . بلکه نگاههای لذت آمیز مردم مختلف جامعه را توهین به خود و نوامیس خود می داند .

احترام یک مرد به یک زن و دختر زمانی است که آن مرد به دیده آلوده به او نگاه نکند. و برای او و زیبایی ذاتی او ارزش و احترام قائل شود .

در پایان باید بگوییم که اگر سعادت دنیا و آخرت خود و عیال و نوامیس خود را می خواهید ، راه مستقیم الهی را انتخاب کنید .

ازخداوند طلب آمرزش کنید ، زیرا که خداوند بخشنده و مهربان است .

یا حق


[ سه شنبه 91/4/27 ] [ 3:59 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 545056
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*