سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خدایی
قالب وبلاگ

بد حجاب

امروز تو یکی از خیابونهای شهر قم منتظر اتوبوس بودم . مردی جوان با عرقی که تمام بدنش را خیس کرده بود در اوج گرمای ظهر مشغول تمییز کردن خیابان بود . داشتم با خودم فکر میکردم که کمتر کسی هست که بخواهد در جوانی با شغل رفتگری و یا بهتر است بگویم خدمات شهرداری  کار کند اما این افراد برای لقمه ی حلال زندگی خانواده شان تلاش میکنند و میدانم که خدا خوب برکت میدهد به مال این افراد .

زیر لب برایش دعایی کردم  اما دلم سوخت ...

وقتی به ایستگاه اتوبوس نزدیک شد ومشغول جارو زدن بود دختران رنگارنگ بدون جوراب و با آرایشی خاص نشسته بودند . ابتدا سرش را پایین انداخت اما چند دقیقه بعد هرچند ثانیه نگاهی به آنها می انداخت . و حال جاروی او دیگرجاهای مختلف را نمیدید و فقط زیر پای آنها را تمییز میکرد . گناهی که چون اهن ربا او را به سمت خود میکشید و کسی که در مقابلش با زیبایی و خوش عطری نقش شیطان را ایفا میکرد.

دست خودش نبود شاید اگر کس دیگری هم بود اینگونه میشد . اما دلم سوخت برای عرقی که در راه خدا و برای تامین خرج خانواده میریخت و آتشی که روشن شده بود و تک تک اعمالش را میسوزاند . خدا را شکر توانست با یک ذکر استغفرالله جارویش را بگیرد و برود از آن مکان که داشت ایمانش را به باد میداد.

و حال من متاسفم برای دختران و زنان کشورم . که خودشان با اشتباهاتشان زندگیشان را خراب میکنند . آنها باعث گناه جوانان و مردان میشوند و در مقابل در فردای زندگیشان خواهند دید که همسرانشان هم چشم هایشان برای دیگران خواهد چرخید .

زنان و دختران ما نمیدانند با تقلید از فرهنگ غربی ها دارند هیزم آتش زدن به زندگی خود را فراهم میکنند . آنها نمیدانند که خودشان دارند شرایط را محیا میکنند تا عشقشان بازیچه ی دست مردان بیمارشود . آنها نمیدانند که دنیا و آخرت خود را خراب میکنند .

وقتی به آنها تذکر میدهیم میگویند به شما مربوط نیست . اما من میگویم به من مربوط است چرا که ایمان برادر و فرزندان من در این خیابانها تهدید می شود اگر تو دختر جوان لباس و چهره ات را درست نکنی . همه چیز ما را خراب میکنی . کشورمان را انقلابمان را . و از همه مهمتر تو داری با تقلید کورکورانه ات خون شهدای ما را لگد مال میکنی ...

 راستی تویی که میدانی و گناه میکنی تو هم با منافقین و بمب گذاران حرم ائمه فرقی نداری . چرا که آنها حرم را منفجر میکنند و آتش میزنند و تو با کارها و گناه هایت دل صاحب حرم را آتش میزنی .

مواظب رفتارت باش . که ایمان و اعتقاد امروز تو آینده ی فردایت را میسازد ...

بد

 

 .هر عمل از خیرو بد که از آدمی سر میزند      آن عمل مزدش به زودی پشت در در میزند

نوشته شده توسط آسمان


[ دوشنبه 91/3/1 ] [ 3:43 عصر ] [ اسمان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

*
امکانات وب


بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 546074
*
آخرین مطالب
لینک های مفید
* *
لینک دوستان
لینک های مفید
*



*